Billigt och bra

Har nyss kommit tillbaka från Ica och köpt med mig lite middag, blodpudding, och OJ vad billigt säger jag bara! Jag visste att det var billigt, men 7 kr, det var lite :)
Idag har vi haft en lektionsfri dag, det har varit studentsportardagen. Det vi fick göra då var att leka massa lekar, som vanligt... Det roligaste var dock lådbilsracet (bild nedanför). Skylten fick dock inte vara med i racet, men vi kändes oss lite smått stolta över att ha hittat en förlossningsskylt på marken så den fick vara en del av bilens utstyrsel ett tag.
Jag tänkte också passa på att visa lite andra bilder så ni får se lite av hur jag har det här.
Mitt rum



Mitt lags maskot - the Blooster



Min nya dator



Uppgift på poängjakt - Att bygga en mänsklig pyramid i biblioteket



En brödrost som någon slängt ut (det är inte min korridor)



Karta över Campus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0