All the leafs are brown and the sky is gray

Historia. Varför ska man sitta och analysera dåtiden så ingående när det är mycket mer intressant att fantisera om framtiden? Känns som slöseri med dyrbar tid bara. Tänk vad mycket kul man skulle kunna göra istället för att skriva om varför Romarriket föll och jämföra den romerska rätten med den kanoniska. Se, vilket kul liv jag har. Jag sitter och skriver ett historiaarbete en lördagkväll. Studenten kan inte vara mer efterlängtad än den är under dessa stunder. Det enda pluset med kvällen är godisskålen jag nyss måfflat i mig och den sköna musiken som ljuder i mina öron. Imorgon blir det fortsatt plugg och ett pass på McDonalds som gäller. Skönt att slippa pluggskiten ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0