Efterlängtad post

Nu har jag fått hem mitt kära fodral till min framtida iPhone. Den var lika snygg och elegant som jag tänkte när jag först såg den för ungefär en månad sedan. Städat mitt rum har jag också gjort. Man måste ju genomföra den årliga julstädningen. Det enda som saknas nu är att rätta till en tavla som har hamnat på sniskan och sen är mitt rum PERFEKTION ! 

 

Igår tittade jag på Sex and the City - The movie för ungefär femte gången. Där kan man snacka perfektion. Och serien, den är något alldeles extraordinärt. Jag vill också springa runt i New York med ett par Manolo Blahnik på fossingarna och shoppa designerkläder...

 

Ikväll ska jag jobba. Vilket jag även ska göra både på juldagen och annandagen.


Kommentarer
Postat av: elin

tack själv! :D det tycker jag absolut att vi satsar på, då blire all in va :D

2010-12-23 @ 14:24:05
URL: http://eemjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0